lördag 8 november 2014

Heja!

Denna helg blir en sporthelg
Idag är blir det en fotbollsdag ⚽️ och i morgon blir det en innebandydag.
Hannes (och Andreas) spelar en fotbollsmatch i Enemar och jag åker och hejar på Elias som spelar tunering i Högsby.
I morgon åker vi till Kalmar och hejar på Elias och innebandygrabbarna.

Ville ska till sin kontaktfamilj idag.
Han ska dit och busa lite.
Han är inne i någon form av trots/bus/utvecklingsperiod.
Det händer mycket...ofta...just nu om man säger så.
Och som jag sagt tidigare, vi glädjs väldigt mycket åt små som stora saker.

Talet är en sak. Fortsätter komma nya ord och tvåordsmeningar. Inte bara att han härmar efter utan mer spontant.
Mycket av hans prat är otydligt, bara vi som förstår ( om ens vi), medan vissa ord är hur tydliga som helst.

Intresset för att klä på sig kläder ökar och skor har han en förkärlek till. Helst våra skor som är lätta att ta på och supersvåra för honom att gå i, hihi.
Igår var han supernöjd efter att fått på sig sina strumpor själv.

Ville❤️





Pappas fotbollsskor är sköna tycker Ville...



Muffinssmeten tog visst slut....bäst att hålla för öronen för Ville skriker högt!....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)