söndag 30 november 2014

Första advent

Idrottshelg avslutad.
I morgon börjar en ny vecka som är fulltecknad redan nu.
Återbesök med Elias (och hans arm) hos arbetsterapeuten,
Ville till Habiliteringen,
Möte med förskolechefer,
Jag ska gå på min gudmors begravning,
....och så det vanliga.
Inte undra på att jag tycker tiden går vansinnigt fort ;-))

Vi har iallafall haft en skön första advent. Började dagen med mysig frukost innan stor del av familjen åkte åt olika håll.
Ville och jag har till största del varit ensamma hemma...och på julskyltningen.
Hannes har varit och spelat innebandy i Blomstermåla, Andreas var med honom. En vunnen match och en förlorad.
Elias har varit i Mörlunda och spelat innebandy. Dom vann sin match.
Nu är vi samlade igen och laddar för ny vecka.

I fredags blev Ville supertrött när vi var och handlade. Gick inte att hålla honom vaken ❤️




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)