tisdag 18 februari 2014

Sportlov

Sportlov för Elias betyder mycket "häng" med kompisar. Han tycker det är skönt och koppla av lite från skolan.
Han är duktig och reder sig själv på dagarna. Idag blev det pytt i panna till lunch tillsammans med kompisar. Fick dock ett sms med frågan "måste vi städa?" efter att dom ätit färdigt. Lätt svar; jaaa!
Resultatet var sisådär, tycker den pedantiska mamman.

Hannes har varit och spelat fotbollstunering med sitt fritids hela dagen. 8 lag var med. Det gick jättebra, vinst till fritids Höken!...och Hannes hade storspelat informerade fröknarna som var minst lika glada som killarna! Haha.

Villekillen har haft en toppendag på dagis.
Vanlig dag i morgon också sedan är alla i familjen utom jag lediga resten av veckan.

Ikväll när Ville gick och lade sig sa han "gno na" (god natt). Talet kommer mer och mer.
Min gullunge <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)