fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag <3

Världens finaste kort fick vi av våran älskade Hannes idag <3
Kärleksförklaring som betyder så mycket!




Ville hade gjort ett fint halsband på dagis. En lite filmsnutt på iPaden från fröknarna vittnade om att det låg hårt arbete av Ville bakom. Med sina små pekfingrar försökte han rulla ut leran som tillslut med hjälp formades till ett hjärta...och skjuts in i ugnen.
Så fint! <3




Våran Elias är stor nu och pysseltiden är så gott som förbi.
Men orden betyder lika mycket. Det värmde så mycket när han ringde i morse och sa att han älskar mig (jag var tidigt på jobbet)....och så ville han berätta att han vunnit på sin trisslott han fick <3

Andreas kom hem med en jättefin blombukett som jag blev väldigt glad för!

Extra mycket kärlek idag <3<3<3<3<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)