tisdag 12 november 2013

Gick jättebra idag!

Världens bästa Ville var superduktig som vanligt!
Första tiden fick vi också.
Han var redo att sövas 08.45.
Jag sjöng "Ållebålle" när Ville somnade och det var "Ållebålle" han vaknade till, haha.
En timma fick jag vänta så 09.45 var han färdig.
Sedan vaknade inte Ville förrän strax efter 11.







När han höll på att vakna höll jag på att somna. Var ju bara att rycka upp sig och bjuda Ville drick, glass och banan.






Det gick ner och 12.30 var vi påväg hem.

Besked om öron-och hörselkontrollen får vi från läkaren på öron-näsa-halsmottagningen inom snar framtid.
Jag fick bara beskedet om att allt hade gått bra idag...

Träffade ett bekant ansikte som Ville och jag pratade länge och väl med, mycket trevligt!

Klart att tankarna vandrade tillbaka i tiden, snart 3 år sedan, när jag satt utanför operation och väntade.
Så liten och så sjuk han var lillprinsen.
Kommer aldrig att glömma, minns allt så väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)