söndag 3 november 2013

En kväll att minnas

Lördagen avslutades med besök av släkten, 18 vuxna och 6 barn blev vi, när vi kom hem från Jönköping.
Mycket trevligt att träffa alla!
Efter fikat åkte vi allihopa till min farfars grav och tände ett ljus <3

När vi kom hem gick Andreas, Elias, Ville och jag (Hannes var på maskeradparty) bort till kyrkogården och minneslunden för att tända ett ljus för älskade svärmor.

Vi saknar henne så mycket <3 <3 <3 <3 <3

Elias ville gärna tända ljuset och barnen får alltid bestämma var ljuset ska stå. Igår valde han att ställa det uppe på ett bord bland flera ljus och blommor, fint tyckte jag...






En sådan här kväll är det så fint i minneslunden. Många många ljus lyser upp den avskilda stillsamma platsen på kyrkogården.







Livet är många gånger orättvist. Svärmor, så levnadsglad, skulle naturligtvis fått leva många många år till och fått möjlighet att lära känna alla sina fina barnbarn och dom henne.
Nu blev det tyvärr inte så.

Vi gick även bort till min morfars grav. Mamma hade varit där och tänt i ljuslyktan. Så fint det var vid morfars sten i kullen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)