måndag 2 september 2013

Roligt, tråkigt, bra...

Här hemma händer det saker hela tiden.
Jag får aldrig långtråkigt, det är ju bra!
Jobbet är jätteroligt och dagarna och veckorna går väldigt fort!
Förra veckan var första hela veckan för mig, utan sjukdomar och annat, efter semester.

Andreas och Ville var i V-vik i onsdags. Träffade läkare A som kollade Villes hjärta.
EKG, ultraljud och röntgen gjordes, noggranna är dom!
Allt ser bra ut!
Andreas fick känna på hur det är att försöka få en pigg och glad Ville ligga still under ultraljudsundersökningen, Andres hade det svettigt, haha.
Ville får fortfarande väldans mycket uppmärksamhet av personalen på sjukhuset när han dyker upp. Det gillar han!

Mycket fotboll har det varit för Elias och Hannes. Match, träning och cup...

Tråkigheter som slutade lyckligt och bra har också hänt.
Min gamla mormor, 89 år, blev dålig och inlagd på sjukhuset förra veckan.
Många tankar for genom huvudet, glömde för en stund vilken krutkärring hon är ;-).
Nu är hon på benen igen och lycklig och glad för att få komma hem idag. Underbart tycker jag!
Vill ju att mina nära och kära för alltid ska få finnas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)