onsdag 25 september 2013

"Ba, ba"

Njuter av att höra Elias, Hannes och kompis busa med Ville på övervåningen.
Dom är så stolta över sin lillebror och vill visa vad han kan och hur busig han är.
Mycket fnitter och skratt och Ville älskar att vara i centrum!
Kompisar tycker att Ville är, som dom själva uttrycker det, "cool".

Dom är oftast ;-) bra förebilder för Ville och jag är övertygad om att dom kommer finnas där för Ville i vått och torrt!!!

Jag var på möte med specialpedagogen från hab och Villes förskolefröknar idag.
Jag blev rörd när dom pratade så varmt om våran "glädjespridare" som är så omtyckt av personal och barn på förskolan.
Alltid roligt att höra!

Ville var jättenöjd (och jag med) när han lyckades hälla den mesta mjölken i glaset. Jag sa "bra" och Ville höll med, "ba, ba"...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)