måndag 1 juli 2013

Glasögon är bra!

Hej hopp!
Här går tiden rasande fort.
Ville börjar att acceptera sin glasögon och i helgen hade han dom på ett par timmar i sträck som längst!
Han är så söt i dom...







I söndags stod Ville i soffan och tittade ut genom fönstret med glasögonen på när han började ropa "pappa".
Ville såg Anderas ute vid brevlådan (är en bit dit), jag trodde han var i källaren vilket jag talade om för Ville.
Så gissa om jag blev förvånad när Andreas kommer in med reklamblad i handen och det gick upp för mig att Ville ropade på sin pappa som han såg ute vid brevlådan.
Det är så bra med glasögon!

Och så ser Ville allt på IPaden tydligare...




Lite Hopphatten på iPaden också...
Imse vimse spindel klättrar upp för trå'n...



...ner faller regnet...



...spolar spindeln bort...



...upp stiger solen...



...torkar bort allt regn
Imse vimse spindel klättrar upp igen...




Den lilla Imse-spindeln är fortfarande poppis här hemma! :-))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)