lördag 29 januari 2022

Födelsedagar och covidđŸ„łđŸ€§

Nu har alla mina Ă€lskade killar fyllt Ă„rđŸ„ł

Elias 19 Ă„r, Hannes 16 Ă„r, Ville 11 Ă„r och Andreas ett Ă„r Ă€ldre😃😂…

Elias kunde vi fira som vanligt och vi hade turen att fĂ„ ha honom hemma dagen han fyllde. Vi hade Ă€ven slĂ€kten hĂ€r hemma pĂ„ kalas en vecka innan födelsedagenđŸ„ł

Andreas firade vi en dag nĂ€r vi alla förut Elias var dĂ„liga i Covid. Elias var friskförklarad och ordnade med presenter, mat och tĂ„rta❤️

Lugnt firande fick Ă€ven Ville och Hannes eftersom jag fortfarande var sjuk. Andreas var frisk och ordnade med allt❤️

Glada killar som blev ordentligt firade trots allt.

Kalas med slĂ€kten Ă€r planerad till nĂ€sta helg!đŸ„łđŸŽ‰

Ville var den enda av oss som var symtomfri, inte ens snorig som han annars brukar vara hela vinterhalvĂ„retđŸ€”

Nu Ă€ntligen, drygt 2 veckor efter jag blev dĂ„lig har sjukdomen givit med sig. SĂ„ segt! Att jag var sjuk Ă€ven i december bidrog till att mitt immunförsvar inte var pĂ„ topp. PĂ„ mĂ„ndag kan jag Ă€ntligen gĂ„ till jobbet igen👍😃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)