fredag 16 juli 2021

Semester😎☀️đŸ’ŠđŸš€đŸŒž

Oj vad vi njuter i sommarvĂ€rmen😅

Sedan 2 veckor tillbaka har vi semester😎…

Andreas har 6 veckor och jag har nĂ€sta 5 veckor med undantag för nĂ„gra timmar pĂ„ jobbet😃

Vi har hunnit med en tur till Stockholm. SĂ„ skönt och mysigt! Mycket god mat, lite shopping, promenader, tullbaneĂ„kande (Ville Ă€lskar Ă„ka tunnelbana), Gröna Lund och massor med tid att bara umgĂ„s❤️

Vi har Ă€ven hunnit med att vara mĂ„nga dagar pĂ„ sjönđŸ’ŠđŸš€

SĂ„ himla hĂ€rligt vĂ€der och varmt i vattnet, mycket badande har det blivit😃☀️💩


Vi har lite inplanerat bl.Ă  en tur till Göteborg. Vi skjutsar Elias som snart pĂ„börjar det militĂ€ra livet👍. NĂ€r vi lĂ€mnat honom tĂ€nkte vi semestra pĂ„ vĂ€stkusten nĂ„gra dagar.

Inte lĂ€tt för mig att det snart Ă€r dags för ett nytt kapitel i Elias liv. SjĂ€lvklart glĂ€djs jag med honom, han ser verkligen fram emot lumpen jĂ€ttemycket meeen jag/vi kommer sakna honom otroligt mycket😱. Hade ju gĂ€rna haft honom hemma lite lĂ€ngre. Jag vet att detta kommer att bli sĂ„ bra sĂ„ men har svĂ„rt att slĂ€ppa taget…❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)