lördag 26 december 2020

God fortsĂ€ttningđŸŽ…đŸ»đŸŽ„

Julen kom snabbt pĂ„. Jag jobbade fram till 23:e sĂ„ inte mycket tid för förberedelse men julen blev toppenđŸ˜ƒđŸŽ…đŸ»

Det blev en traditionell jul hos pappa med syster, Nicke och barnen. Pappa hade som vanligt gjort sĂ„ julfint. Jag fick julstĂ€mning direkt nĂ€r jag kom hem till honom. SĂ„Ă„Ă„ himla mysigt!❤️

Det var ju inte alls sjĂ€lvklart i Ă„r att fira jul som vi brukar, vi stĂ€mde av pĂ„ julaftons morgon att alla kĂ€nde sig friska och krya. Tack och lov sĂ„ var det sĂ„đŸ™

Mat förbereddes, förvĂ€ntansfulla barn...och sĂ„ jag som tittade i fönstret efter tomten. Han kom pĂ„ vĂ€gen med sin lykta i handen i Ă„r ocksĂ„đŸ‘đŸŽ…đŸ»

I Ă„r gick vi och mötte honom i dörren dĂ€r han överlĂ€mnade julklappssĂ€cken. Ville var sĂ„Ă„Ă„ nöjd och glad! Viktigast var att hans morfar hĂ€lsade pĂ„ tomten innan tomten sa hejdĂ„đŸ˜‚đŸ„°

Julklappsöppning och julmat, kaffe och godis. Julafton blev lika trevlig som den alltid blirđŸŽ„đŸŽ…đŸ»❤️


Ledighet tillsammans nu till efter nyÄr. Ska bli vÀldigt skönt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)