söndag 6 september 2020

Hösten är här🍁

Länge sedan😃

Vi hade en toppensommar på alla sätt och vis trots att vi saknade fotbollen och allt som har med cuplivet att göra.

Vi njöt av dom varma soliga dagarna på sjön☀️💦

I år nyttjades båten mycket. Elias kör båten själv och var ut en hel del med kompisar🚤 

Skola och jobb är ju igång sedan några veckor tillbaka och vi har haft projekt "byte av kök" igång ungefär lika länge😃

Vi ändrar om planlösningen helt och hållet så byte av vatten och avlopp. Denna gång gör vi inget själva utan har anlitat snickare m.m. Det kommer bli såå bra! 

Det mesta av tapetseringen har svärfar gjort. Jag har varit med och försökt lära mig och faktiskt har det gått riktigt bra😃 Köket, tv-rummmet och matsalsrummet är nytapetserat 

 Matsalsrummet tapetserade jag på egen hand i helgen👍

Senaste veckan har Ville och Hannes varit sjuka. Feber, hosta, förkylning. Coronatest på båda killarna är utfört och svaren var negativa. Även jag kände av förkylning igår men känner mig mycket bättre idag, skönt!!!

I morgon en ny vecka och förhoppningsvis är bänkskivorna till köket färdiga vilket betyder att köksprojektet kan slutföras, tjoho!😃






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)