söndag 29 mars 2020

Uppdatering👋

Lugn Àr ett ord som sammanfattar vÄrat liv och vardag just nu.

Alla vĂ„rens planer Ă€r instĂ€llda. Vi hade mycket att se fram emot nu i vĂ„r men nu Ă€r det tomt i kalendern. Elias och Hannes trĂ€nar fortfarande ⚽️ och snart Ă€r det match med Hannes lag👍😃. 

Ville Ă„kte precis till M och L❤️

PĂ„ jobbfronten har det skett förĂ€ndringar. Sedan i mĂ„ndags jobbar Andreas hemifrĂ„n och fr.o.m denna vecka Ă€r jag korttidspermitterad 60%. InnebĂ€r att jag kommer jobba onsdagar och torsdagar tillsvidare. Scania har ett första preliminĂ€ra datum att köra igĂ„ng sin produktion, 14/4, men det datumet Ă€r det inte mĂ„nga som tror pĂ„ i dagslĂ€get. Vi fĂ„r se hur lĂ„ng tid detta tar. 

Elias fortsÀtter plugga hemifrÄn och Hannes och Ville gÄr fortfarande i skolan.

Nu Ă€r det bara att klĂ€ sig varmt. Trots strĂ„lande solsken ☀️ Ă€r det kallt, 3 grader och blĂ„st. Fotbollsmatch pĂ„ Ernemar innebĂ€r att det kommer kĂ€nnas som -20 đŸ˜©đŸ˜‚đŸ˜‰


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)