söndag 19 januari 2020

Äntligen hemma❤️

Veckan gick i rasande fart precis som jag hoppats på. Jobb, skola, fritids, träningar⚽️, simskola....

Visste inte riktigt hur Ville skulle reagera på att vara utan sin pappa så länge, pappas pojke som han är, men det var inga problem. Ville nöjde sig bra med videosamtal på Messenger med sin pappa👍😃 

Ville är ju tokig i resväskor och var lite putt på sin pappa som åkte iväg med största röda resväska, den finaste vi har. När han fick se den i garderoben på Andreas hotellrum tittade han med en något upprörd bedjande blick på mig och sa "sej till han!" När jag sagt till Andreas att han fick ta resväskan med sig och komma hem snart var Ville nöjd, så söt😂

Andreas har haft en jättebra jobbresa! 👍 Han är även glad över att han hann med ett besök till Nashville som avslutades med en NHL-match på torsdagkvällen.

Men igår fick vi äntligen välkomna Andreas...och röda väskan hem igen!❤️ 😃 Och höra och se hur han har haft det. 

Idag tar vi det lugnt och laddar för våran firarvecka🎉🎁🎈🎂

I morgon fyller Andreas år, på torsdag är det Villes tur och på fredag är det Hannes tur😂 (hur tänkte vi😉😂) På lördag avslutar vi firarveckan med kalas för alla tre❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)