onsdag 18 december 2019

DecemberđŸŽ…đŸ»

Fullt upp hĂ€r!😅

Mycket jobb för bĂ„de Andreas och mig! 

Det blev tillslut julbord för hela Scania O-hamn!...vilket medförde massor med jobb och planering för mig. 2700 pers. var inbjudna i Ă„r. Detta var förra veckan. Denna vecka har vi tillverkat, serverat och levererat sammanlagt ca. 700 julbord till olika platser. Sista julmaten Ă€r nu tillverkad för i Ă„r! Jag Ă€r jĂ€ttenöjd, lĂ€ttad och vĂ€ldigt vĂ€ldigt trött 😅

Nu jobbar jag tvÄ dagar till sedan vÀntar en lÄng vÀlbehövlig julledighet!

Andreas har haft fullt upp hela hösten och varit ivĂ€g pĂ„ jobb i Nyköping/Solna/Ringhals i olika omgĂ„ngar. Vi har pusslat och fĂ„tt hjĂ€lp av pappa och Murre och Lotta, sĂ„ tacksam 🙏❤️ 

Elias och Hannes har varit jĂ€ttesnĂ€lla och duktiga och hjĂ€lp till dom med❤️

Andreas jobbar bara i morgon sedan Ă€r han ocksĂ„ lĂ„ngledig. 

LĂ€ngtar till fredag!😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)