torsdag 3 oktober 2019

Oktober🍂

Jag och alla mina killar 💙💙💙💙

...Ă„ker inte till Stockholm som planerat i morgon utan vi skjuter fram resan en vecka.

Elias har fĂ„tt extrajobb pĂ„ Jeansbolaget och har nĂ„gra jobbdagar framför sig. Han Ă€r sĂ„ duktig och trevlig mot kunderna❤️ och framför allt sĂ„ tycker han det Ă€r jĂ€tteroligt! Han jobbar kvĂ€llar och helger lite blandat😃

Hannes spelar ⚽️-cup i VĂ€xjö pĂ„ lördag och vi följer med och hejar👏

PĂ„ söndag spelar Elias sin sista ⚽️.match för sĂ€songen dessvĂ€rre i Lindköping sĂ„ vi tittar inte pĂ„ den.

SĂ„ det passar mycket bĂ€ttre för oss med Stockholm nĂ€sta helg😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)