söndag 5 maj 2019

Söndag⚽️

Hannes spelade på förmiddagen⚽️ Killarna förlorade mot ett bättre Västervikslag.

Ville och jag är hemma nu och tittar på OAIK på tv:n, resten av familjen är på plats på Arenan och hejar, är bollkalle och korvförsäljare👍


I fredags firade vi pappa/morfar/svärfar som fyllde år🎂❤️

Rekordsnabb firning i Norrtorn med god mat och glass mellan jobb och kusin Stures ⚽️-match och Elias ⚽️-träning.😂 Firad blev han och trogen supporter till alla sina barnbarn som han är fortsatte hans födelsedagskvällen vid sidan av ⚽️-planen😀

Finns ingen som han❤️ Alltid där i vått och torrt.


Elias spelar nu i OAIK-boys. Ett lag med lite äldre spelare, några av spelarna från gamla j-18 laget som tyvärr lades ner. Även spelare som inte spelat så mycket och som inte vill satsa fullt ut med fotbollen. Ett blandat lag som har väldigt roligt. Det passar Elias jättebra just nu. Han tycker fotbollen är rolig och kan njuta mer av spelet nu. Han tränar även med fotbollsgymnasiet 3 ggr/vecka och så har han börjat tränat på gym. 

Ville och jag längtar några veckor fram...17 maj öppnar Astrid Lindgrens Värld för säsongen! 👏🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)