tisdag 6 november 2018

November🍂

HÀr tuffar livet pÄ.

Firade Alla helgons dag med slĂ€kten. Var vid gravarna och till minneslunden och tĂ€nde ljus för vĂ„ra nĂ€ra och kĂ€ra❤️

PĂ„ söndag Ă€r det 3 Ă„r sedan mamma gick bort. LĂ€nge sedan jag trĂ€ffade henne men hon finns i mina drömmar och hon finns i mina tankar och jag kommer tydligt ihĂ„g hennes röst❤️ för alltid min mamma❤️



PÄ fredag Àr jag ledig. Andreas, jag Tobbe och Linda Äker till Stockholm över helgen. Ser verkligen fram emot vÄr lilla tripp!

Min lilla funderare❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)