söndag 19 november 2017

Teaterhelg Kalmar och innebandy

Fullspäckad helg. Hannes och jag hade en supermysig dag tillsammans i Kalmar i lördags. Lite shopping, Pinchosbesök och så avslutade vi dagen med att se teatern Sunes jul i Kalmarsalen.


Andreas var med Ville på Forum och såg Babblarna-första musikalen. Ville var väldigt förtjust och glad och bjöd på lite dans när han såg hela gänget på scenen. 


Ville passade på att krama Diddi och Klonk efter föreställningen😃


Supermysig dag för alla teaterfantaster.

Idag tog vi en sväng till Kalmar igen. Lunch på Thai Silk, en av barnens favoritrestauranger. När vi ätit oss mätta var det dags för Hannes att spela en innebandymatch. Killarna spelade jättebra men tyvärr förlorade dom. På hemvägen snöade det och vad passade inte bättre då om inte lite julmusik. Jag sjöng med så fint att Elias och Hannes somnade gott 😉😂 ...eller vad det för att slippa höra min ljuva stämma dom somnade🤔



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)