söndag 8 oktober 2017

Guldklubben

Svårt att beskriva mina känslor med ett ord.
Glad, nöjd, lättad, trött!...
Gårdagens Guldklubbsfest är över och det gick jättebra på alla sätt och vis, ingen är nöjdare än jag!
Maten blev mycket uppskattad.

Vi serverade;
Tre olika förrättssnittar.
Buffén innehållande laxbakelse, västerbottenpaj med rödlök och créme fraiche, varmrökt lax med hjortronsås, 2 sallader, potatisgratäng, oxfilé med smörstekta kantareller, ryggbiff med lättstekta primörer, madeirasås, ostbrickan, kex, smör och bröd.
I år stod vi även för desserten som var en  chokladmoussebakelse på hallonspegel.

Jag är nervös varje år inför denna fest. Det är så mycket som ska klaffa tidsmässigt, mängdmässigt, smakmässigt och logistikmässigt. Jag har jobbat stenhårt veckan som gått och det är så härligt att få belöningen i form av jättenöjda gäster och medarbetare.

Idag är jag himla stolt över mig själv och mina medarbetare!❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)