söndag 6 augusti 2017

Öland/Gislaved/Oskarshamn

Hemma några dagar förra veckan. Tvätta, packa och ladda inför nästa ⚽️-cup. 
I torsdags morse skjutsade Andreas Elias och Olle till Smålandssamling ⚽️ i Gislaved.
Jag och Katti åkt till Öland, stuga på Saxnäs, och installerade oss inför cupen😊
Ville blev skjutsad till bästa kontaktfamiljen.
På fredagsmorgonen åkte Andreas och Hannes med laget till Öland.
Roliga, trevliga, spännande ⚽️-dagar med laget och andra föräldrar, jag gillar det verkligen!
Hannes lag vann matcher, förlorade matcher och spelade en oavgjord match.
Spännande bra matcher och en bra arrangerad cup!
Igår kväll samlade vi slutligen ihop hela familjen hemma igen😍
Trötta och supernöjda allihopa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)