lördag 3 juni 2017

Ut och in

Nu blev huset tyst igen. 
När jag nu har varit hemma ensam om dagarna märker jag skillnaden när hela min familj dundrar ut och in genom dörren😂
Just nu dundrade alla ut, påväg till fotbollsmatch⚽️

Ville busar, springer omkring och försöker få ingång storebröderna, säger "bajskorv" åt allt. Lyssnar bra för stunden, säger "okej" men menar det inte alltid.

Hannes som skrattar åt Ville och uppmuntrar honom att använda mindre passande ord men Hannes är alltid den av bröderna som har bäst koll på sina saker och kläder, alltid redo och klar. Han har liksom alltid tid för bus...

Elias, så typisk tonåring. Letar kläder, fastnar framför spegeln eller lägger sig i soffan fast han egentligen inte har tid med något av det.
"Det är chill" är hans ledord.

Andreas som försöker styra upp situationen samtidigt som han känner sig jäktad. Han har sådant himla bra tålamod min man. 

Men på något vis blir dom tillslut klara och är nu påväg👍😂

Jag själv tar det väldigt lugnt. Halsont och lite hosta gör ju inte att jag känner mig piggare. Magen ömmar fortfarande.
I em ska jag iallafall följa med och titta på Elias ⚽️match. Idag spelar han med J-18 grabbarna. 

Ha en bra helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)