fredag 17 mars 2017

VĂ€lkommen helgđŸ€—

Och Ă€ntligen var det helg igen!😊
Verkligen ÄNTLIGEN för denna vecka har jag varit trött, iallafall i slutet av den😁
Var ju vÀntat efter förra helgens roliga upptÄg.
En helg i Bua hos min vĂ€n Tesan tillsammans med Sandra och Anneli💕💃
En riktig tjejhelg, en riktigt rolig en!
God mat, god dryck, mycket prat, party och lite för lite sömn, haha.
Vi hann ocksÄ med Ullared pÄvÀg hem.
Fast nĂ€st gĂ„ng jag Ă„ker till Ullared ska jag var utvilad. 
Underbar helg med mĂ„nga roliga minnen!❤




Efter tvĂ„ dagar var det hĂ€rligt att komma hem till familjen❤
HÀr hemma springer veckorna ivÀg som vanligt.
IkvÀll Àr det trÀningskvÀll.
Tror att jag och Ville kommer somnar innan dom andra kommer hem😉😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)