fredag 17 februari 2017

Magsjuka och packning pågår...

Nu håller vi tummar och tår att Andreas, Elias och jag klarar oss från maginfluensa.
I onsdags åkte jag och hämtade en sjuk Ville på förskolan. Han var jättedåligt! Både kräkningar och diarré, stackars Ville😔
Under natten lugnade det sig och igår var han piggare igen.
I natt har vi varit vakna med stackars Hannes. Han har slutat kräkas men har ont i sin mage😔
Handspritar som aldrig förr här hemma just nu!
På söndag är det tänkt att vi åker till Björnrike.


Packning pågår förfullt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)