söndag 5 juni 2016

God morgon!

Ibland funderar jag på varför jag "plågar" mig med löprundor soliga, varma helgdagsmorgonar....
Funderingarna kommer när jag springer mitt inne i skogen, jättetrött med en pinne eller sten i handen. Pinnen eller stenen ifall jag träffar på någon inne i skogen som inte är där för att motionera eller titta på naturen om jag säger så. Hade varit allra bäst om jag hade gått någon självförsvarskurs för den lilla stenen eller pinnen gör nog varken till eller från egentligen men dom ger mig någon form av trygghet. Jag brukar inte springa själv i skogen. 
Tröttheten för att jag inte har så värst bra kondition och för att jag springer på fort, fort för att jag helt enkelt ska komma fram fort.
Jag vet ju varför jag gör det...för att det är så himla skönt efteråt och för att jag mår bra av det! Det får jag påminna mig själv om där inne i skogen.
Bra start på dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)