söndag 19 juli 2015

Nu är det krig!

Så här är det;
Min mamma är nu beväpnad och redo för strid mot två inkräktare i sin kropp. Två metastaser har hittats i hennes lever.
Hela kroppen genomgången och dessa två eländiga inkräktare är dom "enda" som hittats.
"Enda" av den anledningen att jag har tänkt att det kunde finnas metastaser på fler ställen. Allt är relativt.
Hur som helst är det krig som pågår. Mamma längst fram i täten och vi andra i familjen sluter upp som en armé bakom henne, tyvärr obeväpnade.
På måndag avfyrar hon sitt första och inledande kanonskott mot dessa två inkräktare, på måndag tar hon sin första cellgiftstablett. Och fortsätter äta tabletter i 4 dagar till.
Sedan laddar hon om och om ytterligare 3 veckor är det dags igen....
Upp till kamp!
Heja dig mamma!❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)