tisdag 17 februari 2015

Tisdag

Kamelsafarie för alla utom Ville och mig på förmiddagen.
Dom hade roligt ridandes på dromedarer, var faktiskt inte kameler. Men det får man inte påpeka för folket här. Säger dom att det är kameler så är det tydligen det, hihi.

Ville och jag tog det lugnt. Efter frukosten gick vi till stranden.

När gänget hade kommit tillbaka åt vi lunch och sedan blev det poolhäng och en ny match vattenpolo för killarna...och Andreas.

Några av dagens bilder...


















Utsikten från poolen...






...och våran balkong...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)