torsdag 19 juni 2014

Trevlig midsommar!


Vi har det jättetrevligt. Befinner oss nu traditionellt i Göteborg och givitvis på Liseberg.
Vi kom idag och åker hem midsommardagen.
Karusellåkande för hela slanten!
Största överraskningen stod jag och K för idag.
Vi ville vara lite wild and crazy och bestämde oss för att åka Balder.
Sista gången jag hittar på något så dumt! Mitt ångestfyllda skrik hördes och fick efter åkturen beröm för mitt skrik av okända medresenärer.




Efter det åket tog jag det väldigt lugnt!
Barnen åkte alla möjliga karuseller men nya Helix blev en favorit.
Ville älskar Hoppa Lång men åkte även Rabalder (lilla bergbanan) idag.






I morgon väntar Liseberg på oss igen så nu ska jag sova och försöka att inte drömma mardrömmar om Balder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)