fredag 10 juli 2020

Semester!☀️💦🌸🥂

Nu har även jag semester😄

Så skönt!

Vi har inte så mycket inplanerat, ovanligt. Vi sörjer över att vi inte kommer iväg på någon fotbollscup⚽️ i sommar😔 Det är ju så himla roligt och har under många år varit en del av våran semester. Hannes tycker att det är jättetråkigt! 

Nu när Corona härjar och det inte blir några cuper så blir det extra långt uppehåll med fotbollen. Hannes har 4 veckor och Elias har 3 veckor utan fotbollsträningar/matcher.

Egenträning för killarna som även lockar med Andreas och mig. Kul att träna ihop!...fast på helt olika villkor. Kör vi intervallträning ihop behöver vi gamla lite pauser medan killarna kör för fullt😅😂

Ska dom "jogga" och varva ner är mitt löptempo lagom😂 Jaja, hursomhelst är det roligt att göra saker ihop. Ville hänger med och hejar på!❤️

Vi ska iallafall hinna träffa vänner denna sommar. Några middagsdater är redan inbokade🥂❤️

Och på tisdag åker vi med Ulli, Nicke och ungdomarna (är ju inte "barn"😉 längre) till Lammet&Grisen😋 Ska bli trevligt!😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)