söndag 3 september 2017

September🍂🍁

Nu Àr vi inne i september mÄnad. HöstvÀder ute sÄ idag lÀngtar jag verkligen ett par veckor framÄt!
Fotboll igĂ„r och fotboll idag. 
Ville Ă€r hos sin kontaktfamilj och Andreas och jag har precis varit och bestĂ€llt badrumsinredning😊
Perfekt eftersom Ville förmodligen hade tröttnat rejÀlt i affÀren.
MaterialmÀnnen har 20% pÄ allt Svedbergs-badrum, sÄ himla passande!
Andreas ska riva ut badrum och kakel innan vi Äker till Cypern. Och sÄ kommer firma och kaklar medans vi Àr pÄ semester, vilken tur att dom hade möjlighet just den veckan!

Idag spelar Hannes ⚽️ och Elias dömer matchen.
IgÄr spelade Elias en jÀmn och bra match men tyvÀrr förlorade killarna med 0-1.

Ville var lika trött som spelarna efter matchen😉😂

 Och efter lördagsmyset med stort popcornintag ocksĂ„...
VĂ€rldens mysigaste Ville😍
Tyckte inte att han var lika mysig tidigare pĂ„ dagen nĂ€r han bestĂ€mde sig för att duscha. Han frĂ„gade först om han fick duscha och vi sa nej. DĂ„ tog Ville saken i egna hĂ€nder och tog med sig en kanna upp pĂ„ övervĂ„ningen, klĂ€dde av sig klĂ€derna, fyllde kannan med vatten och hĂ€llde vattnet över huvudet...i hallen...pĂ„ helttĂ€ckningsmattan! 
Han kan han❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)